Sunday 11 December 2011

Dari Ipoh Dengan 2 Novel

Rasanya hampir setahun tak beli novel. Napa? Maybe sebab tahap kemalasan yang melampau kot untuk baca. Cuma baru-baru ni ja rasa perlu untuk aktif membaca balik. Dulu aku sendiri rasa give up nak baca benda-benda majalah & novel sebab bagi aku,nak berubah,berubah ja la.

Tapi nyata tindakan aku tu sedikit tak cerdik. And i think this is the best time for me. I must change myself.

Dua novel yang baru aku beli ni (11/12/2011) tajuk dia Dia Yang Kunikahi oleh Iqbal Syarie & Sebongkah Batu di Kuala Berang oleh Faisal Tehrani.


Novel Dia Yang Kunikahi aku beli sebagai sokongan kepada Iqbal Syarie. Penulisan dia dalam blog memang aku kagum. Walaupun ada sedikit beza pandangan tapi dia lebih baik dari aku.


Novel Sebongkah Batu di Kuala Berang pula aku beli sebab timbul kontroversi terbaru membabitkan novel tu. Ada kata nak diharamkan,ada kata tak.So,before novel ni diharamkan oleh kerajaan,baik aku beli.

Nanti aku review novel-novel ni.

0 comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Komenlah secara berhemah. Komen yang terlarang akan diremovekan.Jaga akhlak kita sama-sama ye..